Verzenden & retourneren

Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen op werkdagen voor 16.30 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen in het weekend of op landelijke vrije dagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden. Kies je voor 'Vooruitbetalen' dan verzenden wij je bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. Onder normale omstandigheden wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen op het gewenste afleveradres bezorgd. 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen of je de bestelling wilt laten bezorgen op het gewenste afleveradres of afhalen bij DTS Products BV in Doetinchem. Maak de keuze in de winkelwagen tijdens het afronden van je bestelling. 

Ons adres: DTS Products BV, Havenstraat 92, 7005 AG Doetinchem

Wanneer is de verzending gratis?
Bij bestellingen vanaf € 75,- brengen wij géén verzendkosten in rekening. Bij bestellingen tot € 75,- wordt € 7,95 aan verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht. Afhalen is gratis. De eventuele verzendkosten worden in de winkelwagen automatisch verwerkt.

Wat is de status van mijn bestelling?
U wordt d.m.v. email op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

Retouren

Heeft u een verkeerd product besteld, bent u niet tevreden of is er iets stuk? Neem contact met ons op. Dat kan telefonisch 0314-380215 of, per e-mail [email protected] Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
U kunt uw bestelling retourneren naar adres:
Dts Products BV, Havenstraat 92, 7005 AG  Doetinchem.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?
Betalingen worden verricht op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst en besteld.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact met ons op. Dat kan telefonisch 0314-380215 of, per e-mail [email protected] Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

Hoe lang heb ik garantie op een product?
Op artikelen is fabrieksgarantie van toepassing

Mijn product is kapot. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op. Dat kan telefonisch 0314-380215 of per e-mail [email protected] Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

 

Bestellen

Hoe snel wordt mijn product geleverd?
Normale leveringen zijn binnen 1 à 2 dagen tenzij anders vermeld

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ben je iets vergeten of van gedachten veranderd? Op dezelfde (werk)dag kun je je bestelling gemakkelijk aanpassen of annuleren. Neem hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze collega's.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestigingsmail gehad?
Heb je meer dan 45 minuten geleden besteld en geen bevestiging ontvangen en staat er ook niets in je account, neem dan aub contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch op nummer 0314-380215, op werkdagen tijdens kantooruren van 08.00 tot 16.30.

Leveren

Wat is de levertijd?
Bestellingen op werkdagen voor 17.00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen in het weekend of op landelijke vrije dagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden. Kies je voor 'Vooruitbetalen' dan verzenden wij je bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. Onder normale omstandigheden wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen op het gewenste afleveradres bezorgd

Leveren jullie ook in het buitenland, bijvoorbeeld België of Duitsland?
Wij leveren je bestelling in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland. Vul tijdens het afronden van je bestelling het gewenste afleveradres in in één van deze landen.

Bij bestellingen vanaf € 75,- brengen wij géén verzendkosten in rekening. Bij bestellingen tot € 75,- wordt € 7,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. De eventuele verzendkosten voor het buitenland worden in de winkelwagen automatisch verwerkt.

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
Je kunt kiezen of je de bestelling wilt laten bezorgen op het gewenste afleveradres of afhalen bij DTS Products BV in Doetinchem. Maak de keuze in de winkelwagen tijdens het afronden van je bestelling. 

Ons adres: DTS Products BV, Havenstraat 92, 7005 AG Doetinchem
Plan je route

Kan ik het product ook ergens anders laten bezorgen?
Vul in de winkelwagen het gewenste afleveradres in. Het afleveradres kan een ander adres zijn dan het factuuradres.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Kies voor het laten bezorgen van je bestelling op het gewenste afleveradres of afhalen bij DTS Products BV in Doetinchem. Maak deze keuze in de winkelwagen tijdens het afronden van je bestelling. De bestelling afhalen bij PostNL is niet mogelijk

Wordt ik geïnformeerd als de levertijd anders is?
Mocht het product helaas toch niet op voorraad zijn of de levering vertraging oplopen, dan krijg je van ons bericht. Dit geldt niet wanneer de vertraging bij de vervoerder ontstaat

Bezorgen jullie met GLS/PostNL?
Wij versturen je bestelling met PostNL.

Kan ik mijn pakket ook ophaken bij een PostNL punt?
De bestelling afhalen bij PostNL is niet mogelijk

Wat is de status van mijn bestelling?
U wordt d.m.v. email op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.